شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 17, 2024
مرکز نشر هاجر

مدیرعامل مرکز نشر هاجر گفت: باتوجه به اتمام زمان مهلت فراخوان ارسال داستان کودک و نوجوان، مرکز نشر هاجر از موضوعات مختلف با محوریت زن و خانواده، کودک و نوجوان استقبال می‌نماید و نویسندگان می‌توانند آثارشان را در پیام رسان ایتا ارسال نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، احمد شایان فر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مرکز نشر هاجر در زمینه انتشار کتاب های گوناگون در حوزه زن و خانواده فعالیت داشته و باتوجه به نیاز روزافزون کودکان و نوجوانان به کتاب و مطالعه آثار متناسب با فرهنگ و ارزش های ایرانی اسلامی برآن شد تا کتاب هایی ارزشمند برای نسل آینده ساز ایران تولید کند.

وی افزود: برای ایجاد فرصت برای نویسندگان که استعدادشان شکوفا نشده و یا از نظر مغفول مانده است، مرکز نشر هاجر فراخوانی برای ارسال داستان کوتاه و نوجوان برای این نویسندگان طراحی کرد که این فراخوان با استقبال نویسندگان مواجه گردید و در مورخ ١۵ مردادماه به پایان رسید.

مدیرعامل مرکز نشر هاجر اظهار کرد: نویسندگان ١۶٣ داستان کودک و نوجوان که قلم زده بودند را تا زمان اتمام فراخوان در سه محور خانواده، عفاف و حجاب و محور دخترانگی به این مرکز ارسال نموده و مورد ارزیابی قرار گرفته می شود.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی آثار با نویسندگان جهت انتشار قرارداد منعقد خواهد شد و برای صاحبان آثار قابل تقدیر کارگاه آموزشی رایگان برگزار می‌شود.

شایان فر بیان کرد: باتوجه به اتمام زمان مهلت فراخوان ارسال داستان کودک و نوجوان، مرکز نشر هاجر از موضوعات مختلف با محوریت زن و خانواده، کودک و نوجوان استقبال می‌نماید و نویسندگان می توانند آثارشان رابه شماره ٠٩٩۶۶١۵۵١٩۴ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha